Hvor kan jeg poste affiliate artikkel i Norge?

Aksjer, fond, eiendom, obligasjoner, høyrentekonto, osv.
Svar
Bjølsen93
Innlegg: 1
Registrert: 2021-01-28 18:30

Hvor kan jeg poste affiliate artikkel i Norge?

Legg inn av Bjølsen93 » 2021-01-28 18:59

Har hatt en del interesse får å starte en affiliate side-hustle en stund, med tanke på jeg jobber en deltids jobb, og tjener veldig minimalt på det for øyeblikket pga lite vakter. Personlig har jeg sett en del forskjellige metoder man kan bruke for å generere mest mulig trafikk til produktet du forsøker å formidle. For noen dager siden fant jeg en nettside som virker optimal for nøyaktig dette, nemlig medium.com

Hvis dere her ikke har hørt om medium.com så er det altså en Amerikansk publiseringsplattform. Her kan du finne blant annet sosial journalistikk, med en hybrid samling av amatører og profesjonelle personer og publikasjoner. Men det er også et stort marked for affiliate marketing fordi det har en stor mulighet for å generere traffikk. Jeg syntes dette virket som en genial mulighet, og jeg skal prøve meg på en artikkel.

Det jeg lurer mest på er om det finnes noen form for publiseringsplattform i Norge tilsvarende medium.com? Har funnet et par norske bedrifter som også tilbyr affiliate programmer, som jeg har tenkt å teste ut. Hvis du vet om en side det er mulighet får å publisere artikler i Norge som genererer trafikk er det bare å kommentere:)


P.S
Visste ikke helt hvilken kategori jeg skulle publisere denne i så om jeg skal poste i en annen bare si ifra. Også om du vet om noen norske affiliate forum og lignende så hadde jeg satt pris på det:)

Svar